zamknij
  • Wszystkie ceny zawierają podatek VAT;

  • Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 200zł wysyłamy GRATIS na terenie Polski;

  • Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje: - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze ( po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia) - w przypadku zamówień płatnych poprzez system przelewy24 i PayPal ( po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z w/w systemów) - w przypadku zamówień płatnych przelewem bezpośrednio na konto sklepu Twoje Hobby ( po zaksięgowaniu wpłaty);

  • UWAGA! Wszystkie zamówienia doręczone do Paczkomatów muszą być wcześniej opłacone;

  • Zamówienia złożone i potwierdzone w dniu roboczym do godziny 12:00, zostanie wysłane tego samego dnia;

  • Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku;

  • Standardowy czas dostawy - w następnym dniu roboczym po wysyłce;

  • W godzinach szczytu ( Święta Państwowe, Boże Narodzenia) lub w przypadku siły wyższej ( wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych;

  • Czas dostawy poza granicami Polski wynosi od 2 dni roboczych i jest podany w momencie składania zamówienia.


Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem i macie Państwo pretensje do towaru (ilość/jakość/zgodność z zamówieniem), opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba ZAŻĄDAĆ od kuriera protokół dotyczący wad i W OBECNOŚCI kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Protokół ze skargą powinien być podpisany w obecności i razem z kurierem!

Protokół podpisany przez Klienta i kuriera będzie podstawą do dalszych reklamacji i zwrotu pieniędzy za towar i przesyłke. Istnienie takiego protokołu znacznie przyśpieszy i uprości proces rozpatrywania reklamacji i będzie stanowiło dowód wad i braków, które zostały opisane w protokole. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem.

W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu. Należy zwrócić uwagę: odbiór towaru przez Klienta i brak zastrzeżeń do towaru w momencie odbioru i w obecności kuriera oznacza, że towar został odebrany bez żadnych zastrzerzeń na temat wyglądy oraz ilości i Sprzedawca w całości wypełnił swoje zobowiązania.

Od tej chwili ryzyko przypadkowego zniszczenia, uszkodzenia lub utraty towaru całkowicie zastanie przeniesione na odpowiedziałność Klienta. Sprzedawca i firma kurierska nie będą akceptować skarg dotyczących wyglądu oraz ilości towaru, które zostały dokonane po otrzymaniu towaru i nie zostały zapisane w specjalnym protokole w obecności kuriera i podpisanego przez niego. Szanowny Kliencie! Aby uniknąć nieporozumień oraz sytuacji konfliktowych, należy uważnie traktować proces przyjmowania towaru i przestrzegać wszystkich powyższych zaleceń.

Życzymy przyjemnych zakupów!


New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password