zamknij
Dokładamy wszelkich starań, aby zaoferować naszym Klientom jak najwyższy poziom obsługi. Obecnie 97% przesyłek dociera na miejsce w ciągu 1-2 dni roboczych.

  • Czas dostawy liczony jest od dnia złożenia zamówienia w przypadku zamówień złożonych do godziny 15.00 lub od dnia następnego w przypadku zamówień złożonych po godzinie 15.00.

  • Wszystkie zamówienia złożone do godziny 15:00 są wysylane tego samego dnia. Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku.

  • W godzinach szczytu (Święta Państwowe, Boże Narodzenie) lub w przypadku siły wyższej (wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych.

Przed dostawą kurier powiadamia Klienta pocztą elektroniczną o przewidywanym czasie dostawy. W przypadku niemożliwości otrzymania zamówienia w określonym czasie, Klient posiada możliwość jednorazowej nieodpłatnej zmiany czasu dostawy zamówienia. Bez względu na wybrany sposób dostawy i kwoty zamówienia dołożymy wszelkich starań, żeby zamówiony towar był dostarczony w jak najkrótszym czasie!

Koszty przesyłki

Tylko w twoje-hobby.pl od 140 zł standardowa dostawa do domu gratis!

Przy wartości zamówienia poniżej 140 zł koszty przesyłki wynoszą:

  • Paczkomaty InPost - 8,99 zł
  • Kurier InPost - 10,99 zł
  • Kurier InPost -Płatność za pobraniem 14,50 zł

Po wpłynięciu Twojego zamówienia do naszego systemu natychmiast otrzymujesz od nas maila z informacją o zamówionych przez Ciebie produktach. Za wyjątkiem płatności przy odbiorze, realizacja Twojego zamówienia następuje bezpośrednio po zaksięgowaniu przez nas Twojego dowodu wpłaty. W ciągu następnych 24 godzin następuje realizacja Twojego zamówienia. Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wydania jej z naszego magazynu.

Przy otrzymaniu towaru:

  • Jeżeli przesyłka zakłada zapłatę przy odbiorze, Klient musi przygotować gotówkę bez reszty, która dokładnie odpowiada kwocie zamówienia. Jeżeli Klient nie ma wymaganej kwoty bez reszty, transakcja może nie nastąpić z powodu braku możliwości wydać reszte (kurier nie jest zobowiązany do noszenia przy sobie gotówki);

  • Obowiązkowo trzeba sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera;

  • Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem, opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba zażądać od kuriera protokół dotyczący wad i w obecności kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem. W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu.

    Monitorowanie przesyłki. Zastanawiasz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka? Teraz masz możliwość sprawdzenia tej informacji. Klikając na te linki, zostaniesz przekierowany do strony internetowej Inpost. Po wprowadzeniu numeru Twojej paczki w odpowiednie pole, zostaną wyświetlone szczegółowe informacje na temat daty dostawy.

    Życzymy przyjemnych zakupów!

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password