Cieszymy się bardzo, że zrobiles zakup w sklepieTwoje-hobby.pl Na tej stronie dowiesz się informacje dotyczące sposobów, kosztów oraz przewidywanego czasu dostawy zamówienia. W razie pozostałych pytań zachęcamy do kontaktu mailowo lub telefonicznie.

Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską InPost. Zamówienia zrobione i opłacone (w razie opłaty przelewem standardowym po otrzymaniu potwierdzenia o takim przelewie na maila) do 15:00 nadajemy do wysyłki w ten sam dzień. Dzięki temu 90% naszych paczek są dostarczone już następnego roboczego dnia.

Poniżej znajduje się lista standardowych kosztów dostawy:

    • Paczkomat InPost - 8.99 zł
    • Kurier InPost z przedpłatą - 10.99 zł
    • Kurier InPost za pobraniem - 14.50 zł
    • Odbiór osobisty z opłatą gotówką na miejscu - bezpłatnie.
    • Wszystkie zamówienia o kwotę powyżej 150 zł wysyłamy za darmo.

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku towarów o niestandardowych gabarytach lub wadze.

Czas nadania paczek do wysyłki może zostać nieco przedłużony o czas wymagany dla potwierdzenia faktu opłaty zamówienia oraz dostarczenia zamówionych towarów do magazynu. Całkowity czas otrzymania paczki składa się z czasu przygotowania zamówienia, przekazania paczki firmie kurierskiej oraz czasu dostawy przez firmę kurierską. Z przewidywanym czasem i warunkami dostawy paczek przez firmę kurierską InPost można się zapoznać za linkiem https://inpost.pl/regulaminy.


Ważne! Przy otrzymaniu zamówienia obowiązkowo sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera:

  • Sprawdzić czy paczka nie ma uszkodzeń i czy nie jest otwarta;
  • Otworzyć paczkę i sprawdzić czy ona zawiera ten sam towar który był zamówiony, czy zamówienie jest kompletne i w odpowiedniej ilości;
  • Upewnić się że towar nie ma widocznych uszkodzeń lub wad.
W razie jakichkolwiek pretensji do paczki lub zamówionego towaru niezbędne jest wypełnienie w obecności kuriera protokołu dotyczącego wad, w którym zaznaczyć wszystkie skargi, uwagi oraz braki. Protokół musi być podpisany przez kuriera i osobę otrzymującą paczkę. Taki protokół występuje dla naszego sklepu dowodem wad i braków w zamówieniu i jest potrzebny dla podalszego procesu złożenia reklamacji. Szczegóły reklamowania zamówienia znajdziesz za linkiem. O przypadku pretensji do paczki i podpisaniu protokołu wad prosimy niezwłocznie powiadomić nasz sklep mailowo. W razie odbioru paczki bez żadnych zastrzeżeń w obecności kuriera nie akceptujemy później skarg dotyczących dostawy zamówienia.

Mamy nadzieję uniknąć wszystkich nieporozumień. Życzymy udanych i przyjemnych zakupów w naszym sklepie!


Stwórz konto

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password