Twoje Hobby

  • Twój koszyk jest pusty!

Dostawa

Koszty i sposoby dostawy




Sposób wysyłki Koszty dostawy ( do 250zł)
Koszty dostawy ( od 250 )
Czas dostawy
Inpost 9.50 zł. 0 zł.
1-2 dni
rabocze
Kurier 12 zł.
0 zł.
1-2 dni
rabocze
Kurier za pobraniem
14.50 zł.
0 zł.
1-2 dni
rabocze
Ogólne warunki wysyłki i dostawy:

1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
2. Wszystkie zamówienia o wartości powyżej 250zł wysyłamy GRATIS na terenie Polski. 
3. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
 - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
( po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia) 
 - w przypadku zamówień płatnych poprzez system przelewy24 i PayPal
( po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z w/w systemów)
 -  w przypadku zamówień płatnych przelewem bezpośrednio na konto sklepu Twoje Hobby
( po zaksięgowaniu wpłaty)
4. UWAGA! Wszystkie zamówienia doręczone do Paczkomatów muszą być wcześniej opłacone.
5. Zamówienia złożone i potwierdzone w dniu roboczym do godziny 12:00, zostanie wysłane tego samego dnia. 
6. Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku. 
7. Standardowy czas dostawy - w następnym dniu roboczym po wysyłce.
8. W godzinach szczytu ( Święta Państwowe, Boże Narodzenia) lub w przypadku siły wyższej ( wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych.
9. Czas dostawy poza granicami Polski wynosi od 2 dni roboczych i jest podany w momencie składania zamówienia. 

Odbiór przesyłki od kuriera

Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem i macie Państwo pretensje do towaru (ilość/jakość/zgodność z zamówieniem), opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba ZAŻĄDAĆ od kuriera protokół dotyczący wad i W OBECNOŚCI kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Protokół ze skargą powinien być podpisany w obecności i razem z kurierem! Protokół podpisany przez Klienta i kuriera będzie podstawą do dalszych reklamacji i zwrotu pieniędzy za towar i przesyłke. Istnienie takiego protokołu znacznie przyśpieszy i uprości proces rozpatrywania reklamacji i będzie stanowiło dowód wad i braków, które zostały opisane w protokole. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem.

 W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu.

Należy zwrócić uwagę: odbiór towaru przez Klienta i brak zastrzeżeń do towaru w momencie odbioru i w obecności kuriera oznacza, że towar został odebrany bez żadnych zastrzerzeń na temat wyglądy oraz ilości i Sprzedawca w całości wypełnił swoje zobowiązania. Od tej chwili ryzyko przypadkowego zniszczenia, uszkodzenia lub utraty towaru całkowicie zastanie przeniesione na odpowiedziałność Klienta.

Sprzedawca i firma kurierska nie będą akceptować skarg dotyczących wyglądu oraz ilości towaru, które zostały dokonane po otrzymaniu towaru i nie zostały zapisane w specjalnym protokole w obecności kuriera i podpisanego przez niego.

Szanowny Kliencie! Aby uniknąć nieporozumień oraz sytuacji konfliktowych, należy uważnie traktować proces przyjmowania towaru i przestrzegać wszystkich powyższych zaleceń.

Życzymy przyjemnych zakupów!