Opinie klientow

Wysyłka

Cieszymy się, że dokonałeś zakupu w sklepie twoje-hobby.pl. Na tej stronie uzyskasz informacje dotyczące sposobów dostawy, kosztów oraz przewidywanego czasu transportu zamówienia. W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.


Zamówienia opłacone do 12:00 nadajemy do wysyłki w ten sam dzień. Dzięki temu 90% naszych paczek jest dostarczanych już następnego roboczego dnia.

Partnerzy logistyczni
Forma płatności
Koszty dostawy
Czas dostawy

Inpost kurier 

Exspresowe płatności – przelewy24, apple pay, google pay

11,99zł brutto

24 godziny

Przy odbiorze

14,50zł brutto

24 godziny

Inpost paczkomaty 24/7

Exspresowe płatności – przelewy24, apple pay, google pay

9,99zł brutto

24 godziny

Orlen paczka

Exspresowe płatności – przelewy24, apple pay, google pay

8,99zł brutto

24-48 godzin

Odbiór osobisty 

Exspresowe płatności – przelewy24, apple pay, google pay

za darmo

natychmiast

Gotówka przy odbiórze  

za darmo

natychmiast

Przy zakupach powyżej 150 zł oferujemy darmową dostawę. Gwarantujemy możliwość darmowej wymiany do 14 dni od otrzymania zamówienia oraz darmowy zwrot

Ważne! Przy otrzymaniu zamówienia obowiązkowo Sprawdź przesyłkę w obecności kuriera:

Sprawdzić czy paczka nie ma uszkodzeń i czy nie jest otwarta;
Sprawdzić czy paczka nie ma uszkodzeń i czy nie jest otwarta;
Image
Otwórz paczkę i Sprawdź czy ona zawiera ten sam towar który był zamówiony, czy zamówienie jest kompletne i w odpowiedniej ilości;
Upewnić się że towar nie ma widocznych uszkodzeń lub wad.
Upewnić się że towar nie ma widocznych uszkodzeń lub wad.
W razie jakichkolwiek pretensji do paczki lub zamówionego towaru niezbędne jest wypełnienie w obecności kuriera protokołu dotyczącego wad, w którym zaznaczyć wszystkie skargi, uwagi oraz braki. Protokół musi być podpisany przez kuriera i osobę otrzymującą paczkę.


Taki protokół występuje dla naszego sklepu dowodem wad i braków w zamówieniu i jest potrzebny dla podalszego procesu złożenia reklamacji. W przypadku pretensji do paczki i podpisaniu protokołu wad prosimy niezwłocznie powiadomić nasz sklep mailowo. W razie odbioru paczki bez żadnych zastrzeżeń w obecności kuriera nie akceptujemy później skarg dotyczących dostawy zamówienia.

Mamy nadzieję, że unikniesz wszystkich nieporozumień. Życzymy udanych i przyjemnych zakupów w naszym sklepie!

Picture
ustawienia ciasteczek