zamknij

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz do maksymalnego przyśpieszenia procedowania sprawy sugerujemy skorzystanie ze specjalnego formularza zwrotu. należy go pobrać, wydrukować i uzupełnić, a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanym towarem. sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. formularz pobierzesz klikając zakładkę „pliki do pobrania”.

2. Wyślij produkty - masz na to 14 dni.

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
Twoje Hobby sp. z o.o.
Peonii 20/23
04-794 Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. zwrot kosztów transakcji realizowany jest: w przypadku metody płatności : przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. w przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

W przypadku podjęcia decyzji o wymianie — niezwłocznie wyślemy nowy produkt.


1. Zwróć produkty w sklepie www.twoje-hobby.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności przelewy24, payu, paypal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

W przypadku podjęcia decyzji o naprawie — niezwłocznie wyślemy naprawiony produkt.


1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz aby maksymalnie przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji zalecamy uzupełnić formularz reklamacji – a następnie dołączyć do pudełka z reklamowanymi produktami. zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Formularz pobierzesz klikając zakładkę pliki do pobrania.

2. Wyślij produkty

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
Twoje Hobby sp. z o.o.
Peonii 20/23
04-794 Warszawa

3. Poczekaj na decyzję w sprawie reklamacji

W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie — po pozytywnym rozpatrzeniu twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie. zwrot kosztów transakcji realizowany jest: w przypadku metody płatności : przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. w przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.


New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password